Omtale; Min sønn av Arne Svingen

I fjor var jeg såpass heldig at jeg fikk tilsendt et leseeksemplar av kortromanen Min sønn av Arne Svingen fra forlaget. Nå har jeg lest boka og i dag kommer omtalen.

Beskrivelse fra forlaget
Hvor langt ville du gått for å redde ditt eget barn? Midt på natta oppdager Jorunn at sønnen, Ronny, kommer hjem med blod på klærne. Dagen etter er klærne borte. Jorunn frykter at en konfrontasjon vil ødelegge et allerede skjørt mor--sønn-forhold. Ikke er hun sikker på at det virkelig var blod, heller. Men da roen i hjemmet igjen har senket seg, skjer det noe som snur opp-ned på alt sammen, og Jorunn må handle. Men hvor langt er hun er villig til å gå for å redde sønnen sin. Min sønn andre bok i serien med frittstående romaner inspirert av De ti bud. Denne boken tar utgangspunkt i det det fjerde budet: Du skal hedre din far og din mor.

Mine tanker om boka
Min sønn er en kortroman med interessante karakterer og en historie med flere vendinger. Jeg hadde i tillegg sans for skrivestilen og språket til forfatteren, som gjorde at det ble enda kjekkere og lese boka. 

Comments

Popular posts from this blog

Spotlight; Dancing in the Rain av Lucy Appadoo

Review; The Prettiest Girl in the Grave by Kristopher Triana

Annoncing the 2023 Diversity Reading Challenge