Ti tips til påskekrim

Siden det nærmer seg betraktelig påske, tenkte jeg at det kanskje var passende å skrive en liste over anbefalte krimbøker. Da jeg ikke har fått lest så mye av krim utgitt i år ennå, måtte jeg hovedsaklig basere meg på bøker utgitt tidligere.

Her er i hvert fall ti krimromaner som kan anbefales.

Jenta uten hud av Mads Peder Nordbo

Midnattspoker av Jonas Moström

Svarthuset av Peter May

Forliset av Frode Granhus

Jernspøkelset av Ivar Aase

Jeg skal savne deg i morogen av Heine Bakkeid

Stumme skrik av Angela Marsons

I djevelens klør av Jan Boris Stene

Ildbarnet av S. K. Tremayne

Myrkongens datter av Karen Dionne

Comments

Popular posts from this blog

Spotlight; Dancing in the Rain av Lucy Appadoo

Review; The Prettiest Girl in the Grave by Kristopher Triana

Annoncing the 2023 Diversity Reading Challenge