Omtale; Anestesi av Henrik Fram

For lenge siden fikk jeg tilsendt et leseeksemplar av romanen Anestesi av Henrik Fram. Til slutt har jeg somlet meg til å lese den og i dag kommer omtalen.

Beskrivelse fra forlaget
Anestesi er en actionthriller om menneskeskjebner, og om mørket som omgir oss når vi rammes av det verste som kan skje. Anestesilegen Thoma Bernts møter nettopp det mørkeste av det mørke og en skjebne som han ikke kan kontrollere. Eller kan han?

Mine tanker om boka
Selv om boka er underholdende og jeg leste den på to dager, følte jeg at boka hadde et par feil og mangler. En ting er at det var veldig mange elementer på gang, jeg slet med troverdigheten til tider, samt at det var noen løse tråder på slutten. Boka er om ikke annet actionfylt og underholdende, så hvis en ser bort fra noen av de negative elementene jeg nevnte, er den allikevel brukbar.

Comments

Popular posts from this blog

Spotlight; Dancing in the Rain av Lucy Appadoo

Review; The Prettiest Girl in the Grave by Kristopher Triana

Annoncing the 2023 Diversity Reading Challenge