Omtale; Hjemmelaget jul - pynt, bakst, godteri, gaver av Miia Seppäla

For en liten stund siden var jeg såpass heldig at jeg fikk tilsendt et leseeksemplar av boka Hjemmelaget jul - pynt, bakst, godteri, gaver av Miia Seppäla fra forlaget og i dag kommer omtalen.

Beskrivelse fra forlaget
Dette er boka for alle som elsker å lage ting til jul. Her får du en rekke oppskrifter på julekaker, kjeks og godteri, klassiske og moderne. Du får også oppskrifter på juletrepynt, kranser og andre dekorasjoner, fuglemat, samt tips til lekker og personlig innpakning. Varierte og hyggelige juleaktiviteter for hele familien!

Mine tanker om boka
Hjemmelaget jul er en bok med et vidt spekter av ideer til blant annet julepynt, men personlig syntes jeg det kunne vært enda flere ideer i selve boka (det kan hende at jeg er litt vel bortskjemt med Pinterest hvor et enkelt søk kan gi flere hundre ideer). Uansett så er boka en grei innfallsvinkel til litt nordisk-inspirert jul og en får i hvert fall inspirasjon, samt juleglede av å lese den.

Comments

Popular posts from this blog

Spotlight; Dancing in the Rain av Lucy Appadoo

Review; The Prettiest Girl in the Grave by Kristopher Triana

Annoncing the 2023 Diversity Reading Challenge