Omtale; Korset av Ingar Johnsrud

Siden jeg har lest de forrige bøkene om Fredrik Beier, hadde jeg lyst til å lese den nyeste som heter Korset skrevet av Ingar Johnsrud. I dag kommer omtalen av romanen.

Beskrivelse fra forlaget
Han har ofret alt. Men er det nok? Sannhetens time er kommet.
En av myndighetenes mest betrodde menn blir funnet død i en vaskehall i Oslo. Skutt i skrittet og etterlatt til lidelsen. Den kjente TV-journalisten som jaktet hans hemmeligheter forsvinner. For politietterforsker Fredrik Beier er etterforskningen personlig. Journalisten visste noe om ham. En historie selv Fredrik bare ante de mørke konturene av.

I politiet opererer en infiltratør. Fredrik og hans kollega Kafa Iqbal må kjempe mot en mektig fiende som alltid befinner seg et steg foran. Men i en verden av svik, hvem kan Fredrik egentlig stole på?

Mine tanker om boka
Personlig syntes jeg boka var såpass oppslukende at den var vanskelig å legge fra seg. En blir i tillegg enda mer kjent med Fredrik og Kafa, noe jeg syntes var kjekt.

Comments

Popular posts from this blog

Spotlight; Dancing in the Rain av Lucy Appadoo

Review; The Prettiest Girl in the Grave by Kristopher Triana

Annoncing the 2023 Diversity Reading Challenge