Omtale; Sanka ull av Patti Smith

For en stund siden leste jeg samlinga Sanka ull av Patti Smith og i dag kommer omtalen.

Beskrivelse fra forlaget
Sanka ull er ei intens lita perle av ei minnebok. Med glimt attende til barndommens mystiske og magiske verd - og til den tidlege ungdommens uskyld og usikkerheit. Boka rommar essensen av det Patti Smith kan som poet og skribent: gi ord til det for lengst gløymte, fange det flyktigaste tankespinn og mane fram hjartegripande scener. Ei lita bok, men berre av format og omfang. For den strevar høgt og veks i fylde for lesaren, som får sine eigne minnebilde oppvekt og fletta inn. Gjendikta av Ingrid Z. Aanestad.

Mine tanker om boka
Selv om tekstene var litterært velskrevne og interessante, var det ett eller annet som gjorde at jeg slet med å lese meg gjennom boka. Er usikker på hva det var, men det er nok sikkert en bok som andre vil like bedre enn meg.

Comments

Popular posts from this blog

Spotlight; Dancing in the Rain av Lucy Appadoo

Review; The Prettiest Girl in the Grave by Kristopher Triana

Annoncing the 2023 Diversity Reading Challenge