Book Blogger Hop; Tror jeg at jeg kommer til å bytte på sjangrene jeg leser for øyeblikket?

Ny fredag og på tide med et nytt innlegg i forbindelse med Book Blogger Hop via Ramblings of a Coffee Addicted Reader.

Ukens spørsmål var om jeg trodde at sjansene for at jeg kom til å bytte på sjangrene jeg leser for øyeblikket? Det kan være litt både og for min del, alt etter hva slags leseutfordringer jeg melder meg på. Jeg er en av de personene som leser utrolig mye forskjellig til å begynne med, så det er kanskje mer et fokus som kommer til å bli skiftet, og kanskje ikke direkte sjangere.


Book Blogger Hop

Comments

Popular posts from this blog

Spotlight; Dancing in the Rain av Lucy Appadoo

Review; The Prettiest Girl in the Grave by Kristopher Triana

Annoncing the 2023 Diversity Reading Challenge