Book Blogger Hop; Hva gjør jeg med bøker jeg ikke vil ha lenger?

Ny fredag og på tide med et nytt innlegg i forbindelse med Book Blogger Hop, takket være bokbloggen Ramblings of a Coffee Addicted Writer. Denne ukens spørsmål var "What do you do with books you no longer want? Do you donate them? Do you take them to a half-price bookstore? Does a friend or family member benefit?".



Det avhenger litt av boka; i noen tilfeller har noen venner eller familiemedlemmer overtatt bøkene, mens i andre tilfeller har jeg enten registrert dem på Bookcrossing eller solgt dem til en bruktbokhandel. Jeg er uansett blant de som ikke klarer å kaste bøker, så jeg vil heller ordne det slik at noen andre kan ha glede av dem.

Comments

  1. Is there a translate button on your blog? :)

    Thanks.

    Happy Hopping!!

    Elizabeth
    Silver's Reviews
    My Blog Hop Answer

    ReplyDelete
    Replies
    1. I'm afraid I don't have one, but the sum up of my answer is that I sometimes have friends or family that recieve the book and in other cases I register it on Bookcrossing or sell to a secondhand bookstore. I'm one of those who can't throw books in the garbage bin and would prefer others enjoy that/those book(s).

      Delete
    2. Thank you for the reply.

      Delete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Spotlight; Dancing in the Rain av Lucy Appadoo

Review; The Prettiest Girl in the Grave by Kristopher Triana

Annoncing the 2023 Diversity Reading Challenge