Book Blogger Hop; Arrangering av bøker i bokhyllene

Ny fredag og på tide med et nytt innlegg i forbindelse med Book Blogger Hop, takket være bokbloggen Ramblings of a Coffee Addicted Writer.. Denne ukens spørsmål var om jeg omorganiserer bøkene i bokhyllene mine, eller tar de ut av hyllene og flytter de til et annet område etter hvert, eller lar jeg ting være slik som det er?



Svaret mitt kommer potensielt til å få enkelte til å le, men siden jeg bor i en liten leilighet, har jeg bare plass til én bokhylle, og siden jeg har godt over 1000 bøker, er en god del av bøkene mine hos faren min. Der (på det gamle rommet mitt) har jeg en bokhylle utelukkende med bøker jeg ennå ikke har lest, og hvis jeg har lyst til å lese noen av dem, tar jeg dem med til leiligheten min, leser dem, for mest sannsynlig ta dem med tilbake til faren min og plassere bøkene i en annen bokhylle (med bøker jeg har lest). Problemet nå er at det er for lite hylleplass, så det er bøker som ligger i stabler rundt forbi i det gamle rommet mitt (uttrykket "there is no such thing as too many books, just not enough bookshelves" stemmer nokså godt på meg).

Comments

Popular posts from this blog

Spotlight; Dancing in the Rain av Lucy Appadoo

Review; The Prettiest Girl in the Grave by Kristopher Triana

Annoncing the 2023 Diversity Reading Challenge