Omtale; Jeg skal savne deg i morgen av Heine T. Bakkeid

På jakt etter krim, endte jeg opp med å låne Jeg skal savne deg i morgen av Heine T. Bakkeid på biblioteket.

Thorkild Aske, en tidligere avhørsleder som nylig slapp ut av fengselet, blir sendt opp til et nedlagt fyr i Nord-Norge hvor en ung mann har forsvunnet. Mørketiden har så smått begynt, og det er ikke nødvendigvis bare høststormene som herjer. I tillegg finner den tidligere avhørslederen ut at han ikke er den eneste ved fyrholmen.

Personlig syntes jeg boka var såpass spennende at jeg leste den ut i løpet av en kveld. I tillegg setter boka lys på blant annet psykiske lidelser hos menn, noe som jeg syntes var en bonus, siden det nokså ofte er et tabu-område.

Comments

Popular posts from this blog

Spotlight; Dancing in the Rain av Lucy Appadoo

Review; The Prettiest Girl in the Grave by Kristopher Triana

Annoncing the 2023 Diversity Reading Challenge