Topp ti tirsdag; Bøker en kan kjøpe til fedre

Ny tirsdag og dermed en ny topp ti liste takket være bokbloggen The Broke and the Bookish. Denne ukens tema var valgfritt så lenge det hadde noe med fedre å gjøre, så jeg fant ut at jeg kunne skrive en liste over bøker en kan kjøpe til fedre. Vel og merke så finnes det tross alt et vidt spekter av hva folk er interessert i, så jeg kan selvfølgelig ikke love at denne listen vil passe til alle fedrene på jord.

Min liste er denne;

Jeg skal savne deg i morgen av Heine Bakkeid

Tellemarck av Morten Øen

Beveren av Mohammed Hasan Alwan

Alfabethuset av Jussi Adler-Olsen

Silo av Hugh Howey

Menn som hater ulver av Lars Lenth

En bedre dag i morgen av Ishmael Beah

Bøddel av Torgrim Sørnes

Krysset en natt elven av Izzet Celasin

Arkitektens læregutt av Elif Shafak

Comments

Popular posts from this blog

Spotlight; Dancing in the Rain av Lucy Appadoo

Review; The Prettiest Girl in the Grave by Kristopher Triana

Annoncing the 2023 Diversity Reading Challenge