Omtale; Jordtårer av Frode Eie Larsen

Leste noe om krimromanen Jordtårer av Frode Eie Larsen på nettet og endte opp med å låne den på biblioteket.

Torstein har en forkjærlighet for å grave. Uheldigvis, for en dag kommer han over noen beinrester i en skogholt bak gården han bor. I løpet av få dager blir både en person drept og en baby blir kidnappet. Politiet prøver å finne ut av ting, og henger alt sammen på et vis?

Det er tredje boka i serien, men den første jeg har lest, så jeg vet jeg har lest i litt "feil" rekkefølge. Likte språket i boka, og med korte kapittel, samt flere fortellerstemmer gjorde at den kjapp og interessant lesing. Om ikke annet er jeg fristet til å lese de to første i serien.

"Det å elske kunne være himmelsk vakkert, samtidig gjøre forbasket vondt."

Comments

  1. Hei :) Tusen takk for at du leser! Selv synes jeg fjorårets "Du skal lide" er min hittil beste, og håper å toppe den igjen med "Englefjær" som kommer til høsten. Takk igjen! Frode Eie Larsen

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vær så god, og takk for tips til videre lesning. :-)

      Delete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Spotlight; Dancing in the Rain av Lucy Appadoo

Review; The Prettiest Girl in the Grave by Kristopher Triana

Annoncing the 2023 Diversity Reading Challenge