Topp 10 tirsdag; Bokrelaterte mål for 2014

Bokbloggen The Broke and the Bookish har hver uke "Topp ti tirsdag" og denne uka er temaet (bokrelaterte) mål for 2014.


Selv om jeg tviler på at jeg klarer å få til alt, er i hvert fall min liste som følger;

1.       Skrive minst 1 innlegg i uka på bokbloggen

2.       Lese minst 12 bøker

3.       ”Release” alle Bookcrossing bøkene jeg har liggende i ”To Be Released”-haugen

4.       Lese minst 2 bøker jeg har fått tak i via Bookcrossing

5.       Lese minst 2 bøker jeg har fått tak i via Library Thing

6.       Lese minst 2 bøker på 1001 lista

7.       Gå på 1 bok-relatert arrangement

8.       Lese de gjenværende bøkene jeg hadde på pensumlistene i ”Amerikansk litteratur” og ”Britisk og irsk litteratur” som jeg ikke har fått lest ennå

9.       Leve i håpet om at jeg får bli med på studieturen til York, England og derav kan kjøpe noen bøker mens jeg er der

10.   Bli med på i hvert fall 1 ”Release Challenge” via Bookcrossing

Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

Spotlight; Dancing in the Rain av Lucy Appadoo

Review; The Prettiest Girl in the Grave by Kristopher Triana

Annoncing the 2023 Diversity Reading Challenge