Back to the Classics 2014

Fant ut at Books and Chocolate bloggen skulle overta Back to the Classics utfordringen, siden Sarah Reads Too Much gav seg. Selv om jeg gikk på trynet i fjor og leste bare en bok (Macbeth av Shakespeare), har jeg lyst til å gjøre et nytt forsøk i år, så sant jeg husker det selvfølgelig.

Den obligatoriske listen innebærer blant annet 1800-tallet, 1900-tallet, kvinnelig forfatter, oversatt klassiker og krigs-klassiker (noe løst oversatt den siste). Blant de frivillige kategoriene er det blant annet krim/thriller.

Med den haugen (eller rettere sagt bokhyllene) med bøker jeg ikke har lest ennå, tror jeg ikke at lesestoff skulle være noe mangelvare.

Comments

  1. Hei! Så kjekt å finne fleire norske blogger som prøver seg på Classics-utfordringa:-)

    Btw ser eg at du leser frå alle land, og håper eg kan finne inspirasjon og muligens eit par titler på lista di:-)

    ReplyDelete
  2. Så kjekt at du også blir med på denne :)

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Spotlight; Dancing in the Rain av Lucy Appadoo

Review; The Prettiest Girl in the Grave by Kristopher Triana

Annoncing the 2023 Diversity Reading Challenge