Oppdatering på bok-utfordringer jeg ble med på i 2013

I 2013 var denne bloggen/ jeg med på to bok-relaterte utfordringer; Back to the Classics, arrangert av Sarah Reads Too Much, og Les for en god sak 2013 av Leserommet.

Når det gjelder Back to the Classics, kan jeg vel si at det gikk "litt" galt i den forstand at jeg bare fikk lest Macbeth av Shakespeare (enda flauere at jeg ikke fikk lest alle pensumbøkene jeg hadde i britisk og irsk litteratur emnet, men ikke si det til foreleserne mine).

Heldigvis gikk det noe bedre med Les for en god sak-utfordringen. Hvis jeg legger sammen alt det jeg faktisk har fått lest av bøker i år (pensumbøker inkludert), innebærer det at jeg skal sette over 215 kroner til Ida's Hjelpefond.

Comments

Popular posts from this blog

Spotlight; Dancing in the Rain av Lucy Appadoo

Review; The Prettiest Girl in the Grave by Kristopher Triana

Annoncing the 2023 Diversity Reading Challenge