Oppsummering av Dewey's Readathon

Siden jeg bare skrev en kjapp oppdatering i går under Dewey's Readathon, tenkte jeg å skrive den fulle oppsummeringen nå, siden det er over. Jeg hadde egentlig planer om å lese flere bøker, men de restrerende kan jeg alltids lese under neste Dewey's Readathon. Som jeg nevnte i helga, kommer omtalene etter hvert.


De bøkene jeg fikk lest, er disse;
If You're Afraid of the Dark Remember the Night Rainbow av Cooper Edens
Around the Year av Elsa Beskow
Mrs. Chicken and the Hungry Crocodile av Won-Ldy Paye
The Last of the Sweet Bananas av Jack Mapanje
Book of Longing av Leonard Cohen

Comments

Popular posts from this blog

Spotlight; Dancing in the Rain av Lucy Appadoo

Review; The Prettiest Girl in the Grave by Kristopher Triana

Annoncing the 2023 Diversity Reading Challenge