Topp ti tirsdag; Ti ting som får meg til å vike fra bøker

Ny tirsdag og på tide med en ny topp ti tirsdag-liste takket være bokbloggen The Broke and the Bookish. Denne ukens tema er ti ting som får meg til å ikke lese bøkene.


  1. Erketypisk chick-lit
  2. Overdrevet med romantikk
  3. Alt som har med det å være mor
  4. Eventyr-gjenfortellinger
  5. "Den utvalgte helten"-opplegget
  6. Kjærlighetstriangel
  7. Superkrefter som ennå ikke er oppdaget
  8. Hovedperson som finner ut at han/hun egentlig er kongelig
  9. Insta-love
  10. Herr Mørk, Høy og Perfekt

Comments

  1. Jeg er helt enig med hele listen. Utvalgte helter og øyeblikkelig kjærlighet bry meg mest. Jeg vil gjerne finne flere historier som ikke inkluderer de tingene.

    Her er min Topp ti tirsdag!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Godt å se at jeg ikke er den eneste som er litt lei av utvalgte helter og øyeblikkelig kjærlighet. Enkelte ting er kanskje best i små doser, men føler at det har blitt litt vel mye av de tematikkene i en del romaner.

      Delete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Spotlight; Dancing in the Rain av Lucy Appadoo

Review; The Prettiest Girl in the Grave by Kristopher Triana

Annoncing the 2023 Diversity Reading Challenge