Topp ti tirsdag; Ti bøker som har vært i bokhyllene mine fra før jeg begynte med blogging som jeg fremdeles ikke har lest

Ny tirsdag og dermed en ny topp ti liste takket være bokbloggen The Broke and the Bookish. Denne ukens tema var ti bøker som har vært i bokhyllene mine fra før jeg begynte med blogging som jeg fremdeles ikke har lest. Tatt i betraktning at jeg begynte med bokblogginga i juli 2012, har jeg basert meg på bøker jeg hadde anskaffet meg før den tid. Kanskje det er noe sannhet i sitatet "det finnes ikke for mange bøker, bare ikke nok tid til å lese dem".


Her kommer min topp ti liste;

The Complete Lyrics 1978-2007 av Nick Cave

Pet Semetary av Stephen King

Gerald's Game av Stephen King

The Winter Prince av Elizabeth E. Wein

Nightwings av Robert Silverberg

The Riddle of the Wren av Chales de Lint

The Jack in the Green av Frazer Lee

Zombie Apocalypse! av Stephen Jones

Things Fall Apart av Chinua Achebe

La den rette komme inn av John Ajvide Lindqvist

Comments

  1. Nice list of books!!

    Here's a link to my TTT post for this week: http://captivatedreader.blogspot.com/2016/08/top-ten-tuesday-ten-books-that-have.html

    ReplyDelete
  2. Flott liste! Jeg har også lyst til å lese The Pet Cementary. Hold oss oppdatert på hvordan de er når du kommer deg gjennom :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Takk. :-) Jeg kommer nok med bokomtaler etter hvert som jeg har lest bøkene. Ting tar bare litt tid siden jeg har en haug med leseeksemplarer å lese, samt en god del viktoriansk litteratur i forbindelse med et fag på universitetet.

      Delete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Spotlight; Dancing in the Rain av Lucy Appadoo

Review; The Prettiest Girl in the Grave by Kristopher Triana

Annoncing the 2023 Diversity Reading Challenge