Making Up for Monday; Hvis jeg kunne ta med bare en bok med meg på en lang, lang tur

Jeg kom over bloggen An Avid Reader som har temaet Making Up for Monday, og ukens tema er hvis jeg kunne ta med meg bare en bok på en lang, lang tur, hvilken det hadde vært.

For min del tror jeg at det hadde vært Explore Everything - Placehacking the City av Bradley Garrett (min bokomtale finner du her).

Boka omhandler en fire års periode hvor forfatteren og en gjeng andre utforsker ”off limits” forlatte steder, enten det er undergrunnsstasjoner i London, eller en flybase i USA. Det blir fortalt om flere av utforskningene og hva som driver noen av de som driver med ”urban exploring”, samt det var en del fotografier i boka.

Comments

Popular posts from this blog

Spotlight; Dancing in the Rain av Lucy Appadoo

Review; The Prettiest Girl in the Grave by Kristopher Triana

Annoncing the 2023 Diversity Reading Challenge