Book Blogger Hop Halloween Edition; Bok som skremte meg såpass at jeg ikke leste den ferdig

Ramblings of a Coffee Addicted Writer har det ukentlige temaet Book Blogger Hop, og ukens spørsmål var å nevne en bok som skremte meg såpass at jeg ikke leste den ferdig.

Det er kanskje på tide at jeg innrømmer at jeg er noe "sær"; jeg har aldri ikke fullført en bok fordi den var for skummel. Jeg har lest boka The Exorcist av William Peter Blatty (ja, DEN the Exorcist som ble filmatisert og skremte livsskiten ut av mange), samt sett nevnte filmatisering. Jeg tror jeg begynner og bli såpass herdet når det gjelder skrekk at det skal litt til før jeg legger fra meg en bok.

Comments

Popular posts from this blog

Spotlight; Dancing in the Rain av Lucy Appadoo

Review; The Prettiest Girl in the Grave by Kristopher Triana

Annoncing the 2023 Diversity Reading Challenge