Omtale; Med tigeren og bjørnen til Panama av Janosch

I forbindelse med I Love Picture Books utfordringa og What an Aminal Reading Challenge, fant jeg ut at jeg skulle lese en av mine favoritter fra da jeg var liten, nemlig Med tigeren og bjørnen til Panama av Janosch.

Den utgaven jeg lånte på biblioteket hadde seks fortellinger, blant annet "Til Panama, til Panama!", "Tigerpost" og "Tigeren har fødselsdag". Alle historiene forteller uansett om de to gode vennene som bor i et hus med elva og ikke er redde for noen ting.

Jeg nekter ikke for at det var kjekt å lese om de to pelskledde vennene igjen, og det ville ikke forundret meg hvis bøkene om disse to en gang i tiden blir kalt for klassikere.

Comments

Popular posts from this blog

Spotlight; Dancing in the Rain av Lucy Appadoo

Review; The Prettiest Girl in the Grave by Kristopher Triana

Annoncing the 2023 Diversity Reading Challenge