Små barn, store gleder

Etter en dag med forelesing om Sylvia Plath (med diktet "Daddy") og Hunter S. Thompson (generelt) satte jeg meg ned for å sjekke igjennom blogger og kommentarer. Jeg fikk et smil om munnen når jeg så at jeg hadde fått en award av Betraktninger. Takk for den. :-)

Awarden skal gis videre til 5 bloggere du setter pris på etter disse reglene;
  1. Takke og linke til bloggeren man har fått awarden fra.
  2. Gi utmerkelsen videre til fem blogger og gjøre dem oppmerksom på det.
  3. Kopiere post it lappen og sette den på bloggen.
  4. Det skal sendes til en ny blogg eller en blogg som ikke har så mange følgere ennå.
Mine fem kandidater er som følgende (det er dog IKKE bokblogger);
Universet i Storm
Katteherberget
Tina Marie - Livet med Asperger Syndrom
Shubidu
Idableskestad

Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

Spotlight; Dancing in the Rain av Lucy Appadoo

Review; The Prettiest Girl in the Grave by Kristopher Triana

Annoncing the 2023 Diversity Reading Challenge