Dewey's Read-a-Thon

Selv om det er et par timer igjen av Dewey's Read-a-Thon, skriver jeg om det nå. Hovedsaklig fordi jeg ikke fikk lest så mye som jeg skulle ønske, på grunn av oppgave i Humaniora.

Det jeg derimot fikk lest, var bøkene "Monsieur Ibrahim og Koranens blomster" av Eric-Emmanuel Schmitt og "Akimbo og bavianene" av Alexander McCall Smith. Utenom leste jeg tekstene "A Supermarket in California av Allen Ginsberg og "Daddy" av Sylvia Plath, som var pensum for amerikansk litteratur neste uke.

Ellers har jeg så smått begynt på "Fear and Loathing in Las Vegas" av Hunter S. Thompson, som forøvrig også er pensum.

Vil bare til slutt anbefale boka "Monsieur Ibrahim og Koranens blomster", som omhandler generasjonsgap, møte mellom ulike religioner og det å vokse opp. Det var en kort bok (84 sider), men den var bra skrevet.

Comments

Popular posts from this blog

Spotlight; Dancing in the Rain av Lucy Appadoo

Review; The Prettiest Girl in the Grave by Kristopher Triana

Annoncing the 2023 Diversity Reading Challenge