Fremtidige Favoritter; Manage Your Mind

Nok en fredag og kanskje på tide med et innlegg om fremtidige favoritter, et tema som Bokelskerinnen har hver fredag på bloggen.

Boken jeg har tenkt og skrive om, viser kanskje hvilken (tragisk og patetisk) universitets-student jeg egentlig er. Etter en måned på campus var jeg allerede i villrede (dette var i september en gang) og jeg ba foreleseren min i amerikansk litteratur om råd. Boken han anbefalte, var "Manage Your Mind - The Mental Fitness Guide" av Gillian Butler og Tony Hope. Ifølge foreleseren min var det faktisk noe kvalitet på boka og "ikke helt i samme stilen som de over-feminine, halvdøde selvhjelpsbøkene uten mål og mening".

Det kan være at boka blir noe helt annet enn en favoritt hos meg, men er man en håpløs student, sier en ikke nei takk til tips og ideer til hvordan overleve galskapen på universitetet.

Comments

Popular posts from this blog

Spotlight; Dancing in the Rain av Lucy Appadoo

Review; The Prettiest Girl in the Grave by Kristopher Triana

Annoncing the 2023 Diversity Reading Challenge