En liten beklagelse

Ville bare beklage for at jeg ikke har skrevet så mange omtaler av leste bøker/tekster som jeg hadde håpet. Grunnen er at jeg begynte på universitetet i august for å studere til en bachelor i engelsk språk og litteratur (se ironien i studiet og det faktum at dette er en litteratur/bokblogg).

Forhåpentligvis vil jeg få litt tid innimellom til å lese andre ting enn pensum etter hvert. Om ikke annet når det er ferie-ferie, som jul og sommer. For øyeblikket har jeg det som så populært blir kalt for ”studie-uke”; på mandag som kommer har jeg innlevering på 1500 ord i Ex. Fac og på torsdag neste uke den første av to eksamener i engelsk grammatikk.

 Uansett kommer jeg nok til å hoste opp noen litteratur relaterte innlegg når jeg har mulighet.

Comments

Popular posts from this blog

Spotlight; Dancing in the Rain av Lucy Appadoo

Review; The Prettiest Girl in the Grave by Kristopher Triana

Annoncing the 2023 Diversity Reading Challenge