Omtale; Tre små løgner av Laura Marshall

I fjor var jeg såpass heldig at jeg fikk tilsendt et leseeksemplar av krimromanen Tre små løgner av Laura Marshall fra forlaget. Nå har jeg lest den og i dag kommer omtalen av boka.

Beskrivelse fra forlaget
Ny bok fra forfatteren av den britiske storselgeren Venneforespørsel.
Hvis han ikke er den skyldige ... Hvem er det da? Sasha North er forsvunnet. Alle sier at hun har stukket av, men jeg vet bedre. Vi har vært bestevenner siden tenårene - helt siden den dagen Sasha flyttet inn i nabolaget, fascinerte alle og fargela hele tilværelsen min. Inntil et brutalt overfall endret livene våre for alltid. Jeg vet hva som skjedde den kvelden. Jeg vet hvem som ønsker å hevne seg. Og hvis Sasha er forsvunnet, betyr det at jeg er den neste på listen?

Mine tanker om boka
Tre små løgner er en sånn bok som gjør at en lurer på hva som egentlig er sannheten, hvem som er dine venner og om eller hva de skjuler. Det er en spennende bok som foregår både i nåtid og med tilbakeblikk, som gjør at historien får mer dybde, samt den kan gi noen ledetråder for de årvåkne.

Comments

Popular posts from this blog

Spotlight; Dancing in the Rain av Lucy Appadoo

Review; The Prettiest Girl in the Grave by Kristopher Triana

Annoncing the 2023 Diversity Reading Challenge