Omtale; Utesnekring fra oppbevaringskasse og utedusj til sykkelbod og terrasse av Anna og Anders Jeppsson

For kort tid siden var jeg såpass heldig at jeg fikk tilsendt et leseeksemplar av boka Utesnekring fra oppbevaringskasse og utedusj til sykkelbod og terrasse av Anna og Anders Jeppsson fra forlaget. Nå har jeg lest den og i dag kommer omtalen av boka.

Beskrivelse fra forlaget
Lekre prosjekter som alle kan klare! Utesnekring er en bok som passer for både nybegynnere og mer erfarne snekkere. Her lærer du å snekre en rekke fine ting, blant annet en enkel utedusj, et klassisk tørkestativ, et stilig utekjøkken, sofaer, benker og bord, en dekorativ blomsterstige med plantekasser, grinder og sykkelbod og selvsagt plattingen som virkelig forvandler hagen til et uterom for hele familien. Alle prosjektene har tydelige instruksjoner, materiallister, detaljerte tegninger og inspirerende foto som viser det ferdige resultatet.

Mine tanker om boka
Det var et assortert utvalg av gjenstander en kunne lage og det var bra forklart med illustrasjoner hvordan en skulle gjøre det. Beklageligvis bor jeg i en leid kjellerleilighet, så jeg har dessverre ikke muligheten til å teste ut noe av dette, selv om jeg har veldig lyst.

Comments

Popular posts from this blog

Spotlight; Dancing in the Rain av Lucy Appadoo

Review; The Prettiest Girl in the Grave by Kristopher Triana

Annoncing the 2023 Diversity Reading Challenge