Omtale; The Son of Eternity av Munayem Mayenin

Da jeg hadde en lesesperre i romjula, endte jeg opp med å lese diktsamlinga The Son of Eternity av Munayem Mayenin for en liten stund siden, og i samme slengen kunne jeg krysse av Bangladesh i forbindelse med "Land i verden"-prosjektet mitt.

Boka inneholder flere filosofiske, politiske og lidenskapelige dikt som jeg definitivt falt for, enten de omhandlet utfordringene ved det moderne livet eller andre tema.

Hvis en er på jakt etter en diktsamling skrevet av en asiatisk poet, kan The Son of Eternity absolutt anbefales, da den er blant de beste diktsamlingene jeg har lest i år.

Comments

Popular posts from this blog

Spotlight; Dancing in the Rain av Lucy Appadoo

Review; The Prettiest Girl in the Grave by Kristopher Triana

Annoncing the 2023 Diversity Reading Challenge