Book Blogger Hop; Read or Clean? Read or Bake? Read or Make Dinner? What would be your choice?

Det er fredag og dermed på tide med et nytt innlegg i forbindelse med Book Blogger Hop, takket være bokbloggen Ramblings of a Coffee Addicted Writer. Denne ukens spørsmål var "Read or Clean? Read or Bake? Read or Make Dinner? What would be your choice?"

Her er mine svar;
Lesing eller rengjøring? Definitivt lesing.
Lese eller bake? Det kan strengt tatt kombineres, med tanke på steketid, og/eller heving av gjærdeig.
Lese eller lage middag? Hvis en har en slow cooker, er det ingen problem å lage middag mens en leser (been there, done that når det gjelder pensumlesing).

Comments

  1. Jeg liker å lese. Alltid lese. Jeg heter Nicola. Jeg bor i Australia. Jeg lærer litt norsk! :)

    ReplyDelete
  2. I sometimes read while blow drying my hair. :-) I would always pick reading over chores, but I have learned to listen to audio books when doing the house cleaning which means I have no excuse not to get those chores done. LOL

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Spotlight; Dancing in the Rain av Lucy Appadoo

Review; The Prettiest Girl in the Grave by Kristopher Triana

Annoncing the 2023 Diversity Reading Challenge