Omtale; Perpetual Night av Georgina Morales

I forbindelse med "Land i verden"-prosjektet mitt, bestemte jeg meg for å lese Perpetual Night av meksikanske Georgina Morales.

Livet som femtenåring er slitsomt nok med hormoner, men hva skjer når du har mareritt som plager livsskiten ut av deg, selv om du er våken? Lilibeth's søken etter sannhet i en verden hvor det vanlige og det hinsides glir over i hverandre, og en hemmelighet truer mer enn den mentale helsen hennes, men også livet.

Jeg likte ideen og konseptet med boka, men siden den var rett under 90 sider, følte jeg at det nesten var mer et grovutkast enn en fullverdig bok; den manglet rett og slett litt kjøtt på beina og dybde, spesielt med tanke på karakterene i boka. Om ikke annet fungerte den fint som kjapp underholdning.

Comments

Popular posts from this blog

Spotlight; Dancing in the Rain av Lucy Appadoo

Review; The Prettiest Girl in the Grave by Kristopher Triana

Annoncing the 2023 Diversity Reading Challenge