Tuesday, 14 July 2015

Topp ti tirsdag; De siste bøkene jeg har fått tak i

Ny tirsdag og ny topp ti liste, takket være The Broke and the Bookish. Denne ukens tema er de siste bøkene jeg har fått tak i på ett eller annet vis.

Bibliotek
Død manns kiste av Kroken og Kolden
D for tiger av Lene Ask og Mari Kanstad Johnsen
Kongens råd av Ørjan N. Karlsson
Wienerbrorskapet av Ingar Johnsrud
Gutten på trekassa av Leon Leyson
Taki & Bestemor av Tooji Keshktar
Svartedalen av Atle Hansen
Nærkamp av Axel Hellstenius

Leseeksemplar
Redd barna av Tiril Broch Aakre

Bestilt via internett
If You Could Be Mine av Sara Farizan

5 comments:

  1. Gled deg til Wienerbrorskapet, den er spennende. Jeg har også lånt Svartedalen på biblioteket, det er den som ligger på eBokBib og venter til jeg har landet i Tyrkia i morgen. Har skrevet om Redd barna i dag, hvis du har lyst å se :) - Fortsatt god sommer!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Har allerede skrevet om Wienerbrorskapet, og Svartedalen + Redd barna har innlegg som ligger på vent. ;-)

      Kos deg i Tyrkia og ha en fortsatt god sommer du også. :-)

      Delete
  2. faktiskt inte en enda titel jag känner till! jag får gå på upptäcktsfärd!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kjekt å se at innlegget var til inspirasjon. Håper du finner noe du liker. :-)

      Delete
  3. min nyfikenhet känner inga gränser vad det gäller böcker!
    Wienerbrorskapet låter mycket intressant, till exempel

    ReplyDelete