Omtale; Støv & stjerneskinn av Laini Taylor

Da jeg lånte første bok i Ønskemesterens datter-trilogien av Laini Taylor, endte jeg opp med å låne bok nummer to, som heter Støv & stjerneskinn.

I Støv & stjerneskinn har Karou fått svarene hun søkte om hvem og hva hun er. I forbindelse med den kunnskapen har hun funnet ut av hun har elsket en fiende, han har sviktet henne, og en hel verden måtte bøte for det. En urgammel krig har våknet til live igjen, og Karou må bygge en monsterhær, blant hemmeligheter og vanskelige valg.

Jeg likte den første boka, og jeg likte denne boka. Før eller senere må jeg lese den siste boka i denne trilogien.

Comments

  1. Virker som en spennende serie dette. Også er omslaget så fint :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Selv syntes jeg den er spennende, men kan jo ikke love at du vil like den. :-)

      Delete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Spotlight; Dancing in the Rain av Lucy Appadoo

Review; The Prettiest Girl in the Grave by Kristopher Triana

Annoncing the 2023 Diversity Reading Challenge