Omtale; Death on the Nile av Agatha Christie

I forbindelse med Back to the Classics-utfordringa, var det en kategori med "Classic Mystery, Suspense or Thriller". Selv endte jeg opp med å lese Death on the Nile (Mord på Nilen er den norske tittelen) av Agatha Christie.

Idyllen på et elvecruise på Nilen blir ødelagt med at Linnet Ridgeway blir funnet død, en ung og vakker kvinne som hadde alt. Og som vanlig, er det ikke nødvendigvis åpenbart hvem som er morderen når det er Agatha Christie som har skrevet romanen.

Følte ikke at det er den beste boka Agatha Christie har skrevet, men den er allikevel fullt brukbar for å si det slik,

Comments

  1. Åh... jeg glemmer stadig vekk mitt ønske om å lese flere fra 1001, takk for at du minner meg på det. Må ta en titt i den om kanskje Carrie står der, for den har jeg lest i julen. Tror ikke det blir Agatha Christie,men jeg skal snuse opp et par andre titler med en gang. God jul!

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Spotlight; Dancing in the Rain av Lucy Appadoo

Review; The Prettiest Girl in the Grave by Kristopher Triana

Annoncing the 2023 Diversity Reading Challenge