Omtale; Luisa & ugla av Lisbeth Dreyer og Gustav Kvaal

For en liten stund siden kom jeg over bildeboka Luisa & ugla av Lisbeth Dreyer og Gustav Kvaal i en bokhandel, og siden jeg ikke klarte å motstå fristelsen, endte jeg opp med å kjøpe den og nå kommer omtalen.

Beskrivelse fra forlaget
Luisa og Ugla er veldig ulike: Luisa er ei jente, og Ugla er ei ugle. Dei er alltid i lag. Og når Luisa spelar fiolin, då flyg Ugla dansande glad rundt henne. Men når Luisa høyrer dei andre kviskra at ei ugle og ei jente jo ikkje kunne vera venner, blir ho lei seg. Så reiser ho for å finne nokon som passar til ho. Undervegs møter ho både meir og mindre rare vesen, og ho kjenner at ho er einsam. Men kanskje ho ikkje er heilt åleine? Ei hjartevarmande forteljing om ein litt uvanleg venskap.

Mine tanker om boka
Personlig synes jeg at det var en veldig sjarmerende bok, spesielt med tanke på at den viser at selv om en er vidt forskjellige, kan en allikevel være venner. En ekstra bonus var at Luisa & Ugla var skrevet på nynorsk.

Comments

Popular posts from this blog

Spotlight; Dancing in the Rain av Lucy Appadoo

Review; The Prettiest Girl in the Grave by Kristopher Triana

Annoncing the 2023 Diversity Reading Challenge