Book Blogger Hop; Bok som fremdeles hjemsøker meg i dag

Denne ukens tema i forbindelse med Book Blogger Hop, arrangert av Ramblings of a Coffee Addicted Writer er en bok jeg har lest tidligere, som fremdeles hjemsøker meg i dag.



Det er flere bøker jeg kunne ha valgt, men bestemte meg for Vinterfolket av Jennifer McMahon, som jeg har skrevet om tidligere. Her kommer handlingsreferatet jeg skrev i det innlegget;

"I West Hall, Vermont har flere personer forsvunnet på mystisk vis over lengre tid. Det hele begynte med Sara Harrison Shea, en mor som elsket dattera over alt på jord. Sara blir selv funnet død noen måneder etter dødsfallet til datttera. 100 år senere bor Ruthie og Fawn i huset sammen med moren, hvorpå sistnevnte plutselig forsvinner. Da døtrene leter etter spor, kommer de over Sara sine dagbøker."

Comments

  1. I've never heard of West Hall, but it sounds interesting.

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Spotlight; Dancing in the Rain av Lucy Appadoo

Review; The Prettiest Girl in the Grave by Kristopher Triana

Annoncing the 2023 Diversity Reading Challenge