Wishlist Wednesday; Steve & Me av Terri Irwin

Siden det er onsdag igjen, tenkte jeg at det kanskje var på tide med nok et Wishlist Wednesday innlegg, takket være bloggen Pen to Paper. Boka jeg skal ta for meg denne uka, er Steve & Me av Terri Irwin.



Da Terri var i midten av 20-årene, reise hun til Australia på ferie, noe som skulle forandre resten av livet hennes. I en liten park med villdyr, møtte hun på Steve og innen ett år var de gift, samt hun ble med ham i konserveringsarbeidet med reptiler og utrydningstruede dyr. I boka forteller hun om en del av det de gjorde, enten det var å redde krokodiller fra krypskyttere til å svømme med hvaler.


Kjenner jeg meg selv riktig, kommer jeg sikkert til å kjøpe boka før eller siden, med tanke på at jeg halvveis vokste opp med dokumentar-serien de to hadde på Animal Planet.

Comments

Popular posts from this blog

Spotlight; Dancing in the Rain av Lucy Appadoo

Review; The Prettiest Girl in the Grave by Kristopher Triana

Annoncing the 2023 Diversity Reading Challenge