Topp ti tirsdag; Bøker jeg ikke kan tro at jeg ikke har lest fra diktsamling sjangeren

Ny tirsdag og ny topp ti liste, takket være bokbloggen The Broke and the Bookish. Denne ukens tema er "topp ti bøker jeg ikke kan tro jeg ikke har lest fra X sjanger", og personlig bestemte jeg meg for dikt(samlinger).



Min liste er som følger;

  1. Poisoned Apples: Poems for You, My Pretty av Christine Hepperman
  2. The Anatomy of Being av Shinji Moon
  3. Dirty Pretty Things av Michael Faudet
  4. All Things Painful av Dax Christopher
  5. When Afternoons Taper to Mortality and Other Poems av Richard Walne
  6. Chasers of the Light: Poems from the Typerwriter Series av Tyler Knott Gregson
  7. A Night Without Armor: Poems av Jewel
  8. Lullabies av Lang Leav
  9. The Rose that Grew from Concrete av Tupac Shakur
  10. Things I Have to Tell You: Poems and Writings by Teenage Girls av Betsy Franco/Nina Nickles

Comments

Popular posts from this blog

Spotlight; Dancing in the Rain av Lucy Appadoo

Review; The Prettiest Girl in the Grave by Kristopher Triana

Annoncing the 2023 Diversity Reading Challenge