Topp ti tirsdag; Ti bøker jeg slet meg igjennom (eller prøvde å lese)

Det er en ny tirsdag, noe som betyr en ny topp ti-liste takket være bokbloggen The Broke and the Bookish. Denne ukens tema er ti bøker jeg slet meg igjennom (eller prøvde å lese). 
Her er min liste;
Bleak House av Charles Dickens

The Mill on the Floss av George Eliot

Bradford's History of Plymouth Plantation, 1606-1646 av William Bradford

Memoirs of Hadrian av Marguerite Yourcenar

Cleansed av Sarah Kane

Fuglane av Tarjei Vesaas

The Old Man and the Sea av Ernest Hemingway

Faen ta skjebnen av John Green

100 tak med hårbørsten før sengetid av Melissa Panarello

Twilight av Stephenie Meyer (rettere sagt, leste maks 100 sider før jeg gav opp)

Comments

Popular posts from this blog

Spotlight; Dancing in the Rain av Lucy Appadoo

Review; The Prettiest Girl in the Grave by Kristopher Triana

Annoncing the 2023 Diversity Reading Challenge