Leseutfordringer jeg skal bli med på i år

Siden det er nytt år, tenkte jeg å bli med på noen nye leseutfordringer, men ikke så mange som i fjor, slik at jeg får litt fleksibilitet med tanke på hva jeg leser.

Her er ihvertfall de leseutfordringene jeg skal bli med på i år;
2016 New Release Challenge - New Releases Newbie-nivået
2016 Horror Reading Challenge - Fearless-nivået
The 2016 Book Riot Read Harder Challenge
Back to the Classics
2016 WOMEN CHALLENGE - Wonder-Woman-nivået
Flights of Fantasy Reading Challenge - skal prøve og lese over 15 bøker
Africa Reading Challenge

Comments

  1. Så kult at du vil være med på New Release Challenge i år :) Bli med i Facebook gruppa også... vi er veldig flinke til å dele bøker der, og jeg kommer alltid tilbake med enda flere jeg vil lese :)
    Lexxie @ (un)Conventional Bookviews

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeg har allerede meldt meg inn i den FB-gruppa, men takk for tipset. :-)

      Delete
  2. I would like to thank you so much for your participation!
    If you are interested in, you could have a look to the 2017 edition! :)

    http://www.peekabook.it/2017/01/2017-women-challenge.html

    Bye and enjoy your books!


    Valentina
    www.peekabook.it

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Spotlight; Dancing in the Rain av Lucy Appadoo

Review; The Prettiest Girl in the Grave by Kristopher Triana

Annoncing the 2023 Diversity Reading Challenge