Wishlist Wedensday; The Scotch Whisky Lovers 12 Days of Christmas

Hver uke har bokbloggen Pen To Paper temaet "Wishlist Wedensday". Det er mildt sagt en del bøker jeg ønsker meg, men tenkte å nevne en bok relatert til jul, siden vi tross alt er i Desember.

Jeg kom over boka "The Scotch Whisky Lovers 12 Days of Christmas" av Emma A. Arthur via sosiale medier her om dagen, og kunne ikke gjøre annet enn å flire litt da jeg leste om den. Boka spiller på "12 Days of Christmas" sangen og omhandler, ikke overraskende nok, whisky. Boka inneholder også illustrasjoner.

Misforstå meg riktig, jeg ønsker at unger skal slippe og oppleve alkoholpåvirkede folk i juletider (og resten av året for øvrig), men det er en bok det er snakk om, ikke at jeg oppfordrer folk til å drikke.

Virker som at den (bare?) finnes i e-bok format, og fant den i hvert fall tilgjengelig hos Haugen Bok.
 Og AmazonUK virker det som.

Comments

Popular posts from this blog

Spotlight; Dancing in the Rain av Lucy Appadoo

Review; The Prettiest Girl in the Grave by Kristopher Triana

Annoncing the 2023 Diversity Reading Challenge