Tematisk høstlesing

For en del av oss bokelskere betyr høsten lesetid. Det er ikke noe unntak for meg, selv om jeg for øyeblikket er en pensum-slave.

I skrivende stund er det to tematiske lesinger jeg har planer om i høst; Dewey's Read-a-thon og Banned Books Week. Banned Books Week er fra 30. september til 6. oktober, mens Dewey's Read-a-thon er 13. oktober.

Jeg må innrømme at Dewey's Read-a-thon kom på det "perfekte" tidspunkt; lørdagen i den såkalte høstferien min, eller lese/studie-uke som slavedriverne (*host*, beklager; foreleserne) på universitetet kaller det for.

Nå får jeg prøve å samle sammen noen bøker jeg kan lese i forbindelse med disse to arrangementene. Noen andre som har lyst til å kaste seg ut i dette?

Comments

Popular posts from this blog

Spotlight; Dancing in the Rain av Lucy Appadoo

Review; The Prettiest Girl in the Grave by Kristopher Triana

Annoncing the 2023 Diversity Reading Challenge