Boksalg på "biblå"

Som den bokormen jeg er, klarte jeg ikke å holde meg unna da Stavanger bibliotek hadde boksalg idag, med bøker til 5 og 10 kroner stykket på Arneageren. Fint vær var det også, så venninna mi og jeg var heldige på flere måter da vi stakk til byen.


Jeg endte opp med å kjøpe 4 stykker;

Merrick av Anne Rice
Tales From the Perilous Realm av J. R. R. Tolkien
Karlson on the Roof av Astrid Lindgren
Mrs Pepperpot Stories av Alf Prøysen

Barnebøkene kjøpte jeg bevisst på engelsk, av den enkle grunn at jeg ville registrere dem på Bookcrossing og kanskje gi dem videre til noen i utlandet.

Comments

Popular posts from this blog

Spotlight; Dancing in the Rain av Lucy Appadoo

Review; The Prettiest Girl in the Grave by Kristopher Triana

Annoncing the 2023 Diversity Reading Challenge