Book Blogger Hop; Hvor mange år har jeg blogget?

Ramblings of a Coffee Addicted Writer har det ukentlige temaet Book Blogger Hop, og denne ukens spørsmål var "How many years have you been blogging? Anything special you want to tell everyone about your experiences?".


Per i dag har jeg skrevet på denne bokbloggen i litt over fire år. Selv trodde jeg at jeg sikkert kom til å slutte av etter toppen seks måneder med tanke på at jeg begynte på universitetet kort tid etter det første innlegget, men der tok jeg visst feil. Noe av det jeg synes er kjekt med blogginga er folk jeg har kommet i kontakt med nettopp på grunn av bloggen, og mulighetene jeg har fått på generelt basis via blogginga.



Book Blogger Hop

Comments

Popular posts from this blog

Spotlight; Dancing in the Rain av Lucy Appadoo

Review; The Prettiest Girl in the Grave by Kristopher Triana

Annoncing the 2023 Diversity Reading Challenge