Verdens bokdag 2014

For ei som er litt over gjennomsnittet interessert i bøker, er jo verdens bokdag (Shakespeare's bursdag) nesten en høytid og har releaset to Bookcrossing bøker i forbindelse med dagen.

SiS bok (Studentskipnaden i Stavanger sin bokhandel) feiret dagen med å legge ut 100 (!) bøker rundt forbi på campus for oss studenter å ta. Klarte å få med meg en av dem. Humoristisk nok var det en bok jeg har kikket litt på ved en tidligere anledning og visste at den var av interesse for en i familien min.

Beklager et noe dårlig bilde, som ble tatt kort tid etter jeg kom hjem fra campus idag.

Comments

  1. Det viste jeg ikke, at det er Shakespeares bursdag. For meg som på grunn av en bok har bestilt Londontur i juni og har sikret meg billetter til to forestillinger på The Globe, er det stor stas å få vite sånt. Gratulerer med dagen, her feires den i sofaen med en god bok :)

    ReplyDelete
  2. Greit å kombinere ting. Og kos deg i London når du reiser. :-)

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Spotlight; Dancing in the Rain av Lucy Appadoo

Review; The Prettiest Girl in the Grave by Kristopher Triana

Annoncing the 2023 Diversity Reading Challenge