Wednesday, 23 April 2014

Verdens bokdag 2014

For ei som er litt over gjennomsnittet interessert i bøker, er jo verdens bokdag (Shakespeare's bursdag) nesten en høytid og har releaset to Bookcrossing bøker i forbindelse med dagen.

SiS bok (Studentskipnaden i Stavanger sin bokhandel) feiret dagen med å legge ut 100 (!) bøker rundt forbi på campus for oss studenter å ta. Klarte å få med meg en av dem. Humoristisk nok var det en bok jeg har kikket litt på ved en tidligere anledning og visste at den var av interesse for en i familien min.

Beklager et noe dårlig bilde, som ble tatt kort tid etter jeg kom hjem fra campus idag.

2 comments:

  1. Det viste jeg ikke, at det er Shakespeares bursdag. For meg som på grunn av en bok har bestilt Londontur i juni og har sikret meg billetter til to forestillinger på The Globe, er det stor stas å få vite sånt. Gratulerer med dagen, her feires den i sofaen med en god bok :)

    ReplyDelete
  2. Greit å kombinere ting. Og kos deg i London når du reiser. :-)

    ReplyDelete