Topp 10 tirsdag; Bøker på leselisten min i høst

Så var det tirsdag igjen, og nok en topp ti liste fra min side, takket være bloggen The Broke and the Bookish. Denne ukens tema er bøker på høstens leseliste. Håper bare at jeg faktisk får sjansen til å lese igjennom dem, siden jeg går på universitetet og har nærmest nok bare med pensumlesing.


Topp ti listen, som "uheldigvis" for min del innebærer pensum (de fire første på lista);
  1. Mill On The Floss av George Eliot
  2. To the Lighthouse av Virginia Woolf
  3. Cleansed av Sarah Kane
  4. En verdensomseiling under havet av Jules Verne
  5. The Wind in the Willows av Kenneth Graham
  6. Trolløya av Olaf Solstrand
  7. Marengshjerte av Frode Håkonsen
  8. Heia Kabul! av Anders Sømme Hammer
  9. The Bluest Eye av Toni Morrison (var egentlig pensum i amerikansk litteratur høsten 2012, så henger "litt" etter)
  10. Jennifer Government av Max Barry

Comments

  1. Hyggeleg. Ta kontakt om du har lyst på eit anmeldareksemplar av #6.

    (Trenger ikkje anmeldelser, for boka er ikkje i sal lenger, men har framleis litt bøker igjen eg gjerne vil bli kvitt.)

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Spotlight; Dancing in the Rain av Lucy Appadoo

Review; The Prettiest Girl in the Grave by Kristopher Triana

Annoncing the 2023 Diversity Reading Challenge